Alla inlägg den 1 december 2009

Av M. - 1 december 2009 11:58

Jaha, Katerina Janousch har skrivit ytterligare en sexbok. How exciting. Inbunden till på köpet. Vem köper en inbunden bok om svenska kvinnors sexuella fantasier?
Tydligen är en vanlig fantasi hantverkare, bevare mig väl.
Jag har aldrig fantiserat om något dylikt. Eller jo, det har jag, ibland fantiserar jag om hur en målar om min hall samtidigt som den andra med perfekt synkronisering med den andra tapetserar toalettrummet.
Det ska komma en mellan 8 - 18 ("håll dig inne mellan angivna tider") och vad passar då bättre än att slänga upp alla sin kurslitteratur på sängen och sedan, förhoppningsvis, läsa den?

 

Jaja,  det här är bara litteraturen till min kvällskurs, dessutom saknas det en hel del, t.ex Unga kvinnor, Min morbror trollkarlen, Harry Potter och Bilbo. Visste ni att när Bilbo först gavs ut hette den Hompen eller en resa dit och tillbaks igen?
Erik Andersson gjorde den senaste nyöversättningen, om det kan man läsa i Översättarens anmärkning, som jag önskar mig hett i julklapp, men eftersom jag inte kommer att få den, blir så illa tvungen att sno köpa själv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Stat

stats

stati


Ovido - Quiz & Flashcards